COACH Love parfémovaná voda pro ženy 30 ml

Přes 9000 výdejních míst
po celé ČR

Velký výběr
přes 30 000 produktů

Působíme už
od roku 2016
Detailní popis produktu
Prokažte svou lásku tak, jak ji jen vy umíte. Je neopakovatelná jako vy. Vůně Coach Love vás zahalí do vůně červené růže a lesních jahod.Coach Love je parfémovaná voda pro ženy a dívky, která vyjadřuje zářivý a univerzální pocit lásky a všechny nevšední způsoby, jak ji sdílíme. Každý máme svůj vlastní jazyk lásky. Parfémovaná voda má květinově-ovocnou vůni, která se rozvíjí od svěžího tónu lesní jahody, přes bohatý tón červené sametové růže v srdci vůně, až po teplý tón cedrového dřeva.
Jazyk lásky je společný a zároveň jedinečný pro každého z nás. Každá love story je příležitostí k vytvoření nových slov, nových rituálů. Coach Love oslavuje tvorbu jazyka plného něhy, který odráží velkolepost tohoto pocitu - nejtěžšího k vyjádření, ale zároveň nejkrásnějšího. parfumér Antoine Maisondieu, Givaudan
Složení vůně:
Hlava: lesní jahody
Srdce: červená sametová růže
Základ: vibrující cedrové dřevo
- Flakon má barvu červenou, která vyjadřuje vášeň a kožedělnou výrobu, z níž je značka Coach proslulá. Je uzavřen ikonickým zámkem, který se otvírá otáčením, a klasickým zlatým kováním s přívěskem ve tvaru srdce. Krabička s jedinečným logem Coach s koňskou dostavníkem je pokryta jemnou kůží v červené barvě jako flakon – odkazem na odkaz domu v oblasti kožedělné výroby.
Kampaň k vůni Coach Love vznikla ve spolupráci s režisérem a fotografem Juergenem Tellerem a je holdem lásce v jejích různých formách a projevech. Kampaň zobrazuje jedinečné jazyky lásky a připomíná, že láska je osobní postoj.
Coach je výrobce luxusních kabelek, koženého zboží a módních doplňků s bohatou historií. Jeho butiky jsou rozesety po celém světě. Jeho logo s dvojspřežím a kočárem je symbolem řemeslné zručnosti. Jeho parfémy odrážejí tuto zručnost.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Parfémy |
---|---|
Distribuce: | CZ |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Mohlo by Vás zajímat
Previous
Next